Vedení účetnictví včetně reportingu
Každý doklad, každá faktura i každá platba pro nás představuje jeden dílek skládačky.
A když pak tuhle skládačku dáme dohromady, získáme cenné informace pro vaši firmu. Jak se jí dařilo, kde můžete udělat změny a jak svou firmu vést.
Když víte, na čem jste, lépe se vám plánuje a lépe se vám odhaduje výsledek.
2. Vše projdeme a zpracujeme
Do práce se následně pustí naši účetní, kteří s pomocí
automatických nástrojů vše bezchybně zpracují.
3. Získáte cenné finanční reporty
A pak to přijde. Výsledkem pečlivé analýzy je srozumitelný finanční report,
se kterým budete moci chytřeji plánovat a lépe řídit firmu.
4. Zastoupíme vás na úřadech
Z výsledku budete tak nadšení, že se vám bude chtít podnikat další velké kroky ve vašem businessu a ne se zaseknout na úřadech.
A tak je oběháme za vás.
5. Máte povinnost zpracovat audit?
U úřadů nekončíme. Převezmeme za vás komunikaci
s auditory a za platnost vašich dokladů se postavíme.
6. Rutinní úkony automatizujte
Rychlý pohled do vašich procesů nám odhalí, na čem trávíte zbytečně mnoho času.
Navrhneme vám, jak si tento čas ušetřit a jak rutinní činnost hodit na bedra robotům.