top of page
Obrázek autoraŠárka Pelikánová

Podcast SníDANĚ s Šárkou: HolkyzMarketingu a business žen - Pavlína Louženská

Aktualizováno: 24. 7. 2023

Pavlína Louženská je česká marketingová manažerka. Vystudovala anglistiku na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Poté sedm let pracovala jako učitelka angličtiny. Následně pracovala jako marketingová ředitelka společnosti H1.cz. Tuto pozici opustila v dubnu 2015. Další dva roky byla marketingovou ředitelkou Zootu. Po odchodu ze Zootu v roce 2017 se stala stratéžkou digitální agentury 2Fresh. Založila iniciativu #holkyzmarketingu, jenž pravidelně pořádá workshopy a setkání. Je členkou správní rady Transparency International.


Jak vznikly Holky z marketingu? Jak se z učitelky angličtiny stala odbornice na marketing? Jaké jsou rozdíly žen a mužů v businessu? Podceňují se ženy? Proč dělat při diverzifikaci inkluzi? Jak se z Facebookové skupiny stala zásadní komunita v marketingu? Proč Pavlína navštěvuje hodně akcí? Jak financovat neziskovou organizaci? Proč Pavlína často ztrácí fokus? Kam teď Holky z marketingu míří?


Podcast si můžete poslechnout zde:


Poslouchejte naše podcasty a přihlaste se k odběru našich novinek .

O autorce:


Ing. Šárka Pelikánová

Jednatelka a daňová specialistka Connect Economic Group s.r.o.


Ing. Šárka Pelikánová je majitelkou účetní a daňové kanceláře Connect Economic Group s.r.o. Již více než 7 let poskytuje profesionální služby více než 200 klientům. Vzdělává podnikatelskou komunitu v rámci svého semináře Základy účetnictví a daní pro podnikatele.


Jsme tým odborníků, kteří Vám pomáhají s vedením účetnictví, daňovým poradenstvím, zpracováním mezd, personalistiky a se spoustou dalších záležitostí, které se týkají Vašeho podnikání. Podívejte se na další informace a služby, které pro podnikatele, firmy i neziskovky poskytujeme.


Jaké otázky zazněly?


Dnes vás většina z nás zná jako zakladatelku HzM. Kdo ale ve skutečnosti Pavlína Louženská je? Jak se nakonec dostala k založení HzM?


Co mě velmi mile překvapilo bylo, že jsem Vás našla dokonce na Wikipedii. Tam se lze dočíst, že jste začínala prapůvodně jako učitelka angličtiny. Pokud Wikipedie nelže, jak se stane, že se z Pavlíny učitelky nakonec stala Pavlína slavná marketingová speakerka a konzultantka?


Z hlediska marketingu, jaký byl váš největší úspěch? Na co jste opravdu hrdá?


Co bylo původně za myšlenkou založit skupinu HzM? Měla jste již od začátku jasnou vizi, že vytvoříte komunitu více než 25 tisíc žen profesionálek? Nebo to byla tak trochu náhoda?


A co dál? Kam vlastně HzM míří?


Jste nezisková organizace, a já osobně vnímám, že to je jedna z nejtěžších disciplín co se týče řízení a vedení vůbec. Jak to vnímáte Vy? Co je podle Vás na vedení neziskovky nejtěžší? A co je naopak výhoda neziskovek?


Jste zkušená markeťačka, pracovala jste na pozicích marketingové ředitelky v několika firmách- máte tedy určitě zkušenost s finanční řízením nejen kampaní, ale celého marketingového oddělení vůbec. Jaké finanční ukazatele je dobré ve Vaší branži sledovat? A bylo pro Vás někdy těžké bojovat s finančními řediteli a obhajovat své budgety?


Kromě Vaší práce a vedení HzM jste také členkou správní rady Transparency International v ČR? V čem spočívá Vaše role? A proč jste se přidala k této organizaci?

Jak vnímá ženy a business?


15. 01. 2021

Comments


bottom of page