Juniorní akademie
Je čas se stát odborníkem po boku kapacit.
Pociťujete, že je na čase pořádně šlápnout do svého profesního života?
Chcete dále rozvíjet své znalosti a vrátit se do profese, která vás vždy naplňovala?
Máte základní znalosti o účetnictví a rádi byste měli šanci se na konci programu ucházet o práci v CEG?
Skvělé! Jdeme na to!
Kdy a kde to bude?
od 19. 9. 2022 - 17. 10. 2022
vždy v pondělí a ve středu
od 15:00 - 19:00
v prostorech CEG
Cena 8 500 Kč s DPH.
Co vás v akademii čeká?
Rádi byste se posunuli ve své kariéře kupředu? Staňte se na 4 týdny studentem naší Juniorní akademie. Za cenu 8 500,- absolvujete 8 dní po 32 hodinách výuku s odborníky ve své profesi. Navíc s možností vrácení peněz!
Absolvování kurzu vám nedá jen mnoho důležitých znalostí, které byste jinde čerpal měsíce nebo možná i roky, ale můžete se ucházet o
práci u nás v CEG. Pokud spolupráce bude minimálně po dvou měsících přínosná pro obě strany, tak máte kurz ZDARMA!
Společně si projdeme vše, co by každý zkušený účetní měl ovládat. Od DPH až po mzdy! Celý harmonogram naleznete níže.
Jak to bude probíhat?
Každé pondělí a středu od 15:00 - 19:00 hodin se sejdeme v prostorech CEG, kde se společně s Ing. Filipem Krejčím a Ing. Petrou Míchkovou vrhneme na všechna důležitá témata.
Práce se bude odehrávat na počítači, ale i bez něj.
Po absolvování kurzu se vám otevře možnost ucházet se o pozici účetní u nás v CEG. Pokud spolupráce bude minimálně po dvou měsících přínosná pro obě strany, tak máte kurz ZDARMA!
Komu je akademie především určena?
Začínajícím účetním, kteří již disponují základy účtování.
Účetním, kteří se po delší době zpět vrací do praxe (např. po rodičovské dovolené).
Studentům, kteří mají velmi dobrou teoretickou znalost účetnictví a chtěli by tyto znalosti uvést do praxe a účetnictví se věnovat v profesním životě.
Jaký bude harmonogram akademie?
Společně si projedeme a prakticky vyzkoušíme
-
základní pojmy - účetnictví, daňová evidence, legislativa upravující účetnictví a daňovou evidenci, účetní knihy, účetní doklady
-
aktivní a pasivní rozvahové položky – principy jejich účtování do účetních knih, saldokontní účty pro kontroly
-
náklady a výnosy
-
dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek, oceňování majetku, daňové a účetní odpisy
-
zásoby – nakupované (evidence způsob A, způsob B) a vyráběné, oceňování zásob – příjemky a výdejky
-
mzdy – zásady účtování
-
finanční a operativní leasing, úvěry, cizoměnové účetní operace (pohledávky, závazky, bankovní účty, pokladny), kurzové rozdíly
-
časové rozlišení aktiv a pasiv, dohadné položky
-
sestavení DPH, KH, SH + kontroly
-
měsíční kontroly či kontroly účetních knih před reportem – základní zásady
-
uzávěrkové operace – jak na ně a jaké kontroly před operacemi musí proběhnout. Kurzové rozdíly, přeceňování
-
účetní závěrka – jak se sestavuje, co obsahuje (včetně souvislého příkladu na účetní závěrku)
Kdo vás v akademii povede?
Garantem kurzu je oblíbený lektor a zkušený odborník Ing. Filip Krejčí.
Důraz klade na praktické využití informací poskytnutých na kurzu.
Je lektorem na Univerzitě Karlově předmětů Účetnictví I a II.
U svých studentů je známý tím, že dokáže s úsměvem na rtech předat velké množství informací a zkušeností na praktických příkladech.
Potkáte rovněž naší hlavní účetní Ing. Petru Míchkovou, která vás bude učit vše zpracovávat na nejmodernějších technologiích, která vám při práci ušetří mnoho času.
Užitečné materiály před i po webináři
Týden před webinářem obdržíte emailem studijní materiál, který pro účastníky kurzu připravili sami lektoři.
Tyto materiály vám zůstanou ve vašem vlastnictví.
Věříme, že Vám budou užitečnými pomocníky při vašem objevování světa účtování a daní.
Storno podmínky:
Zrušení účasti více jak 20 dní před seminářem – bude vám vrácena celá částka.
Zrušení účasti méně jak 20 dní před seminářem – bude vám vráceno 50 % z uhrazené částky.
Zrušení účasti méně jak 1 týden před seminářem – bude vám vráceno 0 % z uhrazené částky.
Pokud se z jakýchkoliv důvodů nebudete moci zúčastnit, můžete za sebe poslat náhradníka
(je nutné poslat jeho jméno a kontaktní údaje).